The latest on fashion, beauty, celebrity style, entertainment, teen issues, videos and more from TeenVogue magazine on TeenVogue.com. Fashion starts here. Νέα (news) και πολύτιμες συμβουλές για την ομορφιά, τη μόδα, τον έρωτα, τις σχέσεις και tips για τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας
News Room

Αυτοκίνητο πήρε φωτιά όταν ο οδηγός έβαλε αντισηπτικό χεριών ενώ κάπνιζε

Τρομακτικές εικόνες


Δημοσίευση ΜΑΙ 17, 2021

Αυτοκίνητο πήρε φωτιά όταν ο οδηγός έβαλε αντισηπτικό χεριών ενώ κάπνιζε

Τρομακτικές είναι οι εικόνες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας από ένα αυτοκίνητο που πήρε φωτιά όταν ο οδηγός του έβαλε αντισηπτικό χεριών ενώ είχε αναμμένο το τσιγάρο του.

Το περιστατικό σημειώθηκε την περασμένη Πέμπτη και ο άτυχος οδηγός από το Μέριλαντ των ΗΠΑ χρησιμοποίησε το αντισηπτικό την ώρα που κάπνιζε, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να τυλιχτεί στις φλόγες σε ένα πάρκινγκ.

Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής για να σβήσουν τη φωτιά. «Η χρήση αντισηπτικού χεριών και το κάπνισμα είναι ένας κακός συνδυασμός σε μια μη αεριζόμενη περιοχή, όπως ένα αυτοκίνητο», είπε αξιωματούχος της Πυροσβεστικής στα μέσα ενημέρωσης.

Ο οδηγός, το όνομα του οποίου δεν έχει γίνει γνωστό, κάπνισε και άρχισε να χρησιμοποιεί το αντισηπτικό, που πήρε φωτιά, η οποία εξαπλώθηκε στο αυτοκίνητο.

Αυτό πιστεύεται ότι οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητα του αντισηπτικού σε αλκοόλ, κάτι που το καθιστά εξαιρετικά εύφλεκτο.

Ο οδηγός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου του φρόντισαν τα εγκαύματά του, τα οποία δεν ήταν απειλητικά για τη ζωή του. Το όχημα ωστόσο καταστράφηκε εντελώς.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιο περιστατικό σημειώνεται. Σύμφωνα με τη NY Post, μια γυναίκα από το Τέξας των ΗΠΑ έπαθε σοβαρά εγκαύματα τον περασμένο Σεπτέμβριο, όταν το αντισηπτικό στο δέρμα της πήρε φωτιά την ώρα που άναβε ένα κερί.

[ΠΗΓΗ]
Περισσότερα Θέματα
× AthensParty.com
LIVE ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
GET CONNECTED
Nextweb